omaha knjige pdf

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• omaha knjige pdf

ce ma kdo kako knjigo od omahe v pdf formatu, ce mi jo lahko poslje na email bubkaj@gmail.com
    hvala, pa srecno novo leto vsem
    before you master the game, master yourslef! <br />[br]zen and the art of poker by Larry W. Phillips

Mrkvica wrote: ce ma kdo kako knjigo od omahe v pdf formatu, ce mi jo lahko poslje na email bubkaj@gmail.com
    hvala, pa srecno novo leto vsem
    prosim meni tud :biaggoj@gmail.com
    The real measure of your wealth is how much you'd be worth if you lost all your money...

Comment

Dobita! The Pot-Limit Omaha Book by Tri (slowhabit) Nguyen mam.
      "The hands that bother us the most are the least important" (Tommy Angelo)

Comment

thx
        The real measure of your wealth is how much you'd be worth if you lost all your money...

Comment

ljubim te :card_heart
          before you master the game, master yourslef! <br />[br]zen and the art of poker by Larry W. Phillips

Comment

a ima kdo se kaksno drugo, sm u beogradu se 3 mesce pa bi se rt se kej nvadu.

Comment

matija.kolaric@gmail.com
              Če bo kdo tako dober.
              Hvala
              I love Pandas, there so chill.<br />[br]They're like "Dude, racism is stupid. I'm Black, White, and Aisan. And everyone loves me. Cause I'm a panda. So stop the hate and start the love, man."

Comment

Mrkvica wrote: a ima kdo se kaksno drugo, sm u beogradu se 3 mesce pa bi se rt se kej nvadu.
                beograd....
                http://&#91;URL&#93;http://www.youtube.com/w...&#91;/URL&#93;

Comment

še meni če lahko kdo pošlje
                  doblica22@gmail.com

Comment

Poslano tudi sleepyidiotu in helikopterju...ste dobli vsi ?
                    "The hands that bother us the most are the least important" (Tommy Angelo)

Comment

Še obstajajo dobri ljudje
                      Dubo hvala
                      I love Pandas, there so chill.<br />[br]They're like "Dude, racism is stupid. I'm Black, White, and Aisan. And everyone loves me. Cause I'm a panda. So stop the hate and start the love, man."

Comment

sem dobil, hvala.

Comment

Razen Nguyenove, mislim da se nobene omembe vredne ne da dobit v pdf. Vsaj kolk je meni znano.

Comment

prosim še jaz! Hvala! mihahr@gmail.com

Comment

kva, pa j fajna ta omaha ??? mislem igra ne knjiga

Comment

Working...
                              X