Skrill spet draži svoje storitve

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Skrill spet draži svoje storitve

Skrill/Moneybookers je podražil dvig na bankomatih na 1.75% od dvignjenega zneska.
    Jaz jih imam dovolj.
    Na kateri e-wallet se najbolj splača preklopit? (Razen, če lahko kdo zrihta VIP status...?)
    Changes to Skrill Prepaid MasterCard® fee structure
    Dear Douchebag,
    We hope you are enjoying your Skrill Prepaid MasterCard services.
    We have recently reviewed our fee structure and we are getting in touch to let you know about a planned future change to the cash withdrawal fee.
    The fee for cash withdrawals using your Skrill Prepaid MasterCard will change to 1.75%. Please note, this fee is applied to the withdrawal amount which may also include an ATM service charge applied by the ATM provider.
    If you withdraw money using your Skrill Prepaid MasterCard, this change will affect you and we encourage you to visit our fees page for full details.
    This change will come into effect on 17th May 2016
    If you do not wish to agree to these changes, you may cancel your card free of charge any time before the above date. Alternatively, you can review other withdrawal methods available to you on our fees page. Should you wish to terminate your account, you can do so at any time by contacting our Customer Service team.
    Thank you for using Skrill.
    Regards,
    The Skrill Team

4,4€ na max dvig na ATM...
    Neteler je itak od skrila.
    Tist, k ve kaj je glavna prednost skrila, bo požrl tud to zaušnico...
    The real measure of your wealth is how much you'd be worth if you lost all your money...

Comment

Kar izvoli, če rad plačuješ za zaušnice.

Comment

The real measure of your wealth is how much you'd be worth if you lost all your money...

Comment

Homer wrote: Kar izvoli, če ti pašejo zaušnice.
          najdi mi alternativo, kjer ti ni potrebno dati davčne, kjer FURS in DURS nimata dostopa, kjer dobiš debetno kartico, s katero lahko kupuješ po netu in uporabljaš prek ATM-a, in lahko izvajaš nekontroliran deposit in withdrawal na/z poker-klientov.

Comment

Šur, zraven ti zaupam še alternativo za Starse ...
            [spoiler]FullTilt[/spoiler]
            Kako si sicer folk ureja VIP status na Skrillu? Gotovo obstajajo kake bližnjice...

Comment

Piši na support@pokerpro.cc. Ni ravno bližnjica, nekaj pa je.
              Drugače pa ja, "tudi" Neteller dviguje. 13€ za 750€ dvig je kar huda.
              biaggo wrote: Neteler je itak od skrila.
              Nima sicer veze, ampak drugače je ravno obratno.
              EX-PokerStars Team Pro Online | | | | |

Comment

men je skrill pač top in bodo mogli še za mal dvign da bi šou stran od njih.
                Sam ej a to si dobil na meil al kaj? Ker jz nism še nič dobil od njih....
                "Tell me and I forget. Teach me and I remember. Involve me and I learn."

Comment

Jap na mail so dali
                  So poenotili na obeh v 1.75%
                  Poker je maraton in ne šprint!

Comment

CoreySteel wrote:
                    Nima sicer veze, ampak drugače je ravno obratno.
                    Tako je ja. Moj lapsus.

Comment

a to je samo za nonvip?
                      <a href="http://www.professionalpokervideos.com/poker-software.html">http://www.professionalpokervideos.com/poker-software.html</a>

Comment

Za bronaste VIP zna biti podobno. Na portalu so zaenkrat še stari podatki.
                        CoreySteel wrote: Piši na support@pokerpro.cc. Ni ravno bližnjica, nekaj pa je.
                        Bom poslal, thanks big boss!

Comment

Working...
                        X